Máš tieto vlastnosti? Pridaj sa!

Tak s tebou sa chceme stretnúť! Chýbajú ti v živote výzvy a stále premýšľaš nad tým, čo by si mohol spraviť lepšie? Poď robiť k nám. S nami ti nikdy nebudú chýbať výzvy, ktoré by si mohol zdolať! Nebude ti chýbať neustále vzdelávanie, ktoré ťa bude posúvať neustále ďalej. Ak máš všetky tieto vlastnosti, bude z teba dokonalý predajca. A chceme presne teba!

Kategória :

Tímový Hráč

Pridané :

14.3.2024
DRAVOSŤ 

Nechýba ti v živote drive a chceš sa dostať ďalej ako ostatní? To, že nízka motivácia utlmí aj tvoj výkon, je už dobre známa informácia. Ak nie si niečím nadšení, prejaví sa to tak či onak. Ak ťa charakterizuje to, že inšpiráciu hľadáš vo vnútri, a nie z vonkajších okolností, ktoré nemôžeš ovplyvniť, hľadáme práve teba! Sebamotivovaní predajcovia si zachovávajú energiu a konkurencieschopnosť, ktorú pri práci potrebujú. 

TEAM PLAYER 

Nové predajné prostredia si vyžadujú iné správanie. V digitálnej ekonomike môžu prosperovať iba predajcovia s vysokou úrovňou spoločenskosti a adaptability. Dnes je potrebné mať herný plán s mnohými hráčmi, aby si mohol uzavrieť jeden úspešný obchodný deal. Profesionáli, ktorí nemajú radi tímovú prácu, a ktorým chýba flexibilita na prispôsobenie sa novým nástrojom, prístupom a taktikám, budú mať problémy s predajom. Tak čo? Si tímový hráč? 

ZVEDAVOSŤ

Vraví sa, že takmer každá zručnosť sa dá naučiť. Ale na to, aby sa človek všetky zručnosti naučil, musí najprv chcieť. S vrodenou zvedavosťou máš tendenciu byť otvorený novým veciam a skôr sa naučíš nové metódy a techniky predaja. Predaj je neustále sa vyvíjajúca oblasť a väčšina špičkových profesionálov nachádza radosť z objavovania nových vedomostí a učenia sa nových trikov. Taká zdravá zvedavosť ťa vie priviesť na veľmi zaujímavé miesta. 

EMPATIA 

Na dosiahnutie dokonalosti musia dnešní predajcovia ísť nad rámec spoločenskosti. Mali by mať dostatok empatie, aby presne videli, odkiaľ prichádzajú rôzni ľudia a ktoré zážitky ich skutočne potešia. Keďže obchod je zameraný na kupujúceho, predajcovia by mali pretaviť svoju empatiu do myslenia zameraného na zákazníka. Predajcovia s vysokou úrovňou empatie vedia lepšie počúvať, vyjednávať a uzatvárať obchody so zákazníkmi. A taký presne by si mal byť aj ty. 

POKORA 

Na rozdiel od konvenčných stereotypov, že úspešní predajcovia sú dotieraví a egoistickí, 91 percent špičkových predajcov malo stredné až vysoké skóre skromnosti a pokory. Keď sa prejdeš v piatok večer mestom, stretneš pravdepodobne niekoľko typov ľudí. Tí, ktorí si myslia, že vedia všetko najlepšie. Tí, ktorí sa radi niečo priučia a neboja sa priznať si, že nevedia všetko. A tí, ktorí sa boja nových výziev. A ktorý by si mal byť ty? No predsa ten druhý typ! Nemala by ti chýbať pokora voči skúsenejším, pretože od nich sa vieš naučiť to, čo ešte nevieš. Zároveň sa ale nemôže báť spýtať. Ale pozor! pýtaj sa vždy s pokorou voči druhým.

SVEDOMITOSŤ 

85 percent špičkových predajcov malo vysokú úroveň svedomitosti, pričom by sa dalo opísať, že majú silný zmysel pre povinnosť a sú zodpovední a spoľahliví. Je teda pravda, že bez svedomitosti sa ďaleko nepohneš. Svoju prácu by si mal robiť poctivo, aby s ňou boli spokojní nielen tvoji klienti, ale aj ty sám. Pokiaľ budeš predávať produkt, ktorému sám neveríš alebo máš o ňom nejaké pochybnosti, odrazí sa to aj na tvojej prezentácii produktu. Voči svojim zákazníkom by si mal byť úprimný a nezavádzať ich, aby ťa ako sa hovorí “v noci netrápilo svedomie”. 

AMBICIÓZNOSŤ 

Úspešní predajcovia majú nielen jeden cieľ. Neustále ten cieľ posúvajú ďalej, aby boli tí najlepší. Ambicióznosť znamená, že predajcovia vytvárajú a vykonávajú efektívne plány, ktoré ich posúvajú bližšie k úspešnému dosiahnutiu ich cieľu. Ambiciózny predajcovia nepoznajú koniec. Neustále sa chcú zlepšovať a nikdy im nestačí to, čo majú. Samozrejme len v tom najlepšom. Ak si myslíš, že dokážeš stále viac a to, kde si teraz ti nestačí, poď k nám. V 2PRO máš možnosť neustáleho rastu.

Mega Články

More Templates